Cuckoo Goood Plan- Penapis Cuckoo Super Jimat RM60 Sahaja! - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Thursday, April 27, 2017

Cuckoo Goood Plan- Penapis Cuckoo Super Jimat RM60 Sahaja!

Cuckoo Goood Plan- Penapis Cuckoo Super Jimat RM60 Sahaja! | Assalaamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh. Tahukah anda, kandungan air dalam otak adalah 74%, otot 75%, darah 82%, tulang 22%, gigi 5%, hati 69% dan buah pinggang 82%. Setiap organ dalam tubuh manusia mempunyai peratusan air yang sangat tinggi dan ia harus dikekalkan untuk memastikan setiap organ berfungsi dengan baik. 


Manusia boleh hidup berminggu-minggu tanpa makanan tetapi boleh mati dalam beberapa hari sahaja tanpa air kerana dehidrasi. Begitulah pentingnya air dalam kehidupan.

Bagaimana Air Di Sekeliling Kita Boleh Tercemar

Tanpa kita sedari, kita sebenarnya mengambil mudah tentang kebersihan air yang kita minum setiap hari. Air yang kita minum mungkin nampak jernih dan bersih, namun ia mungkin dipenuhi dengan bakteria, logam berat dan banyak lagi benda asing yang boleh memudaratkan kesihatan.
  • Air minuman tercemar akibat daripada pencemaran alam sekitar termasuklah pencemaran udara, tanah dan air.
  • Air masak pula dicemari oleh pelbagai jenis logam berat yang boleh memudaratkan kesihatan.
  • Ada penapis air yang boleh menapis mendapan, tetapi tidak logam berat dan bakteria.
  • Ada juga penapis air yang boleh menapis mendapan dan logam berat, tetapi turut menapis mineral yang diperlukan oleh tubuh manusia.

Ciri-ciri Air Minuman Yang Bersih dan Sihat Untuk Diminum Mengikut Piawaian WHO

Menurut WHO, air yang bersih, sihat dan layak untuk diminum adalah air yang
  • Bebas daripada logam berat.
  • Bebas daripada bakteria.
  • Beralkali ringan.
  • Kaya dengan mineral.
Macam mana air di rumah anda? Adakah sudah memenuhi semua ciri-ciri air yang selamat seperti di atas? Tepuk dada, tanya selera. 


Air adalah satu keperluan manusia yang sangat penting. Air boleh dikatakan elemen kedua terpenting bagi manusia selepas oksigen. Tak salah untuk kita melabur sedikit untuk sumber air yang betul-betul memberikan manfaat kepada tubuh badan. Bila kita minum air terbaik, kesihatan pun terjamin.

Cara Mendapatkan Air Yang Bersih dan Sihat Untuk Diminum Mestilah dengan Penapis Air Cuckoo! 

Penapis air Cuckoo memang terkenal sebagai penapis air dari Korea yang mampu membekalkan air minuman terbaik untuk kita sekeluarga. Penapis Air Cuckoo menggunakan teknologi Penapisan 6 peringkat yang dipatenkan; penapis mendapan, penapis pra-karbon, penapis semulajadi, penapis positif-nano. Teknologi ini berfungsi untuk menapis logam berat dan benda asing yang memudaratkan kesihatan tanpa menjejaskan kandungan mineral yang diperlukan oleh tubuh.

cuckoo, penapis air cuckoo, promosi cuckoo, cuckoo goood plan

Servis dan penyelenggaraan penapis air Cuckoo menggunakan proses pensterilan berstim yang sangat rumit. Ia menghasilkan air beralkali ringan pH 7.5-8.0 yang bersih dan sihat untuk tubuh badan. Rasanya juga sedap seperti air semulajadi. Dengan Cuckoo, tiada pembaziran air berlaku semasa proses penapisan. Tidak seperti proses reverse osmosis. 

pengesahan halal jakim untuk penapis air cuckoo

Yang paling penting, setiap penapis air Cuckoo disahkan halal oleh JAKIM. Jadi, orang Islam tidak perlu ragu-ragu, was-was, atau syubhah dengan air yang ditapis dengan penapis air Cuckoo. Minumlah sepuas-puasnya.

Cuckoo Goood Plan- RM60 Sahaja Sebulan!

Cuckoo sekarang sedang mengadakan promosi hebat untuk model penapis air Cuckoo KING TOP sahaja. Dengan hanya RM60 sebulan, anda boleh mendapat penapis air berjenama Cuckoo. Sebenarnya, banyak lagi model Cuckoo yang lain. Cuma, hanya King Top sahaja yang boleh didapati dengan harga promosi kali ini. 

Spesifikasi penapis air Cuckoo, model King Top.

cuckoo goood plan, promosi cuckoo, cuckoo king top
Promosi masa terhad untuk penapis air Cuckoo.
  • PERCUMA pemasangan kali pertama
  • PERCUMA pemindahan setahun sekali jika berpindah rumah
  • PERCUMA Servis 4 bulan sekali selama 7 tahun. Kalau ambil pakej RM60 Sebulan Selama 7 Tahun, Servis pun percuma selama 7 Tahun. Kalau ambil RM130 untuk setahun setengah, Servis percuma hanya untuk setahun setengah
  • PERCUMA Warranty selama 7 tahun
  • PERCUMA penukaran penapis selama 7 tahun
  • PERCUMA Yuran Pendaftaran ( RM0.00 ). Jimat sehingga RM265.
  • PERCUMA Penghantaran seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak
Cara pembayaran melalui Cuckoo Good Plan adalah yang paling mudah! Kita boleh pilih jumlah bayaran bulanan mengikut kemampuan masing-masing bermula daripada RM60 SAHAJA. Boleh tengok jadual pembayaran seperti di bawah.

agen sah berdaftar cuckoo, cuckoo goood plan, promosi cuckoo
Kalau aku, aku pilih yang RM60 tu je. Murah sangat. Servis free pun lama. :D


Kelebihan Menggunakan Penapis Air Cuckoo Di Rumah

  • 3 pilihan air: sejuk, suam dan panas. 

Sangat senang digunakan untuk keperluan air harian. Tak perlu menunggu air menjadi sejuk atau panas. Pilih dan minum sahaja. Senang juga nak buat Maggi atau bancuh susu anak.

  • Jimat masa untuk sejukkan dan panaskan air.

Kalau cuaca panas, kita mesti nak sejukkan air dalam peti ais dulu. Kalau cuaca sejuk, nak air panas pula. Nak sejukkan dan panaskan air memang makan masa. Dengan Cuckoo, itu sudah tidak perlu.

  • Jimat duit daripada membeli air minuman di kedai.

Ini memang menjadi masalah aku. Asyik kena topup air mineral sahaja di rumah. Tak sampai seminggu, 2 kotak dah habis. Dengan Cuckoo, jimatlah duit.
  • Syarat permohonan yang mudah
Hanya Perlu IC dan Debit Card Sahaja. Tak perlu slip gaji, penyata bank, penyata KWSP, atau penjamin. Orang yang kena blacklist, surirumah dan pelajar pun boleh mohon.

Hubungi Shahril Untuk Tempahan Penapis Air Cuckoo

Dapatkan penapis air Cuckoo anda sendiri dengan harga promosi Cuckoo Goood Plan hari ini juga!

Encik Shahril adalah pengedar penapis air Cuckoo yang sah dan berdaftar dengan Cuckoo HQ (Cuckoo International (MAL) SDN BHD). Beliau sentiasa bersedia untuk menguruskan permohonan, pemasangan, dan memberikan khidmat nasihat di seluruh Malaysia. Jadi, jangan malu-malu, jangan segan-segan. Hubungi beliau secepat mungkin untuk air berkualiti di kediaman anda.

Ingat, air mesti ada standard! Wassalaam.

1 comment:

  1. airah pun plan nk beli cuckoo ni sbb baru pindah rumah baru.

    ReplyDelete