semua serba tak kena - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Wednesday, July 25, 2012

semua serba tak kena

13 comments:

  1. begitulah manusia..serba tak kna..susah nak ckp kn..hmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu r, itu salah ini salah,,, geram gak kadang-kadang

      Delete
  2. biasalah manusia.. mana ade pernah puas.. nampak aje salahnya.. huhu

    ReplyDelete
  3. tu lah sifat manusia yang selalu sangat mengadili seseorang di atas apa pun yang dilakukan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pe abang boni,,, abang boni tetap terbaik dari ladang :D

      Delete
  4. Salam.

    Satu lagi muja.

    Bila kita cakap omputih, org kata, ko ni dah tak reti bahasa sendiri ke.
    Tapi bila kita cakap bahasa sndiri, ko ni, mesti tak pandai bahasa inggeris kan.

    Ada gak kena tapak kaki kan,hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sangat betul,, nasib baik muja bakal teacher,, kalu dengar ckp inggeris pn tak de la orang nak persoalkan sangat,,,

      Delete
  5. Yg serba x kena itu hny bg mereka yg mmg salah.

    ReplyDelete
  6. Yg serba x kena itu hny bg mereka yg mmg salah.

    ReplyDelete
  7. Lumrah pada manusia. Jd x perlu kita rasa bersalah jika melakukan perkara yg betul. Segala dimulakn dgn niat. :)

    ReplyDelete