tahniah ustaz don and kak husna!! :D - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Friday, August 10, 2012

tahniah ustaz don and kak husna!! :D

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 
now,, it is not only churp2 giving us money,, blin too!!! how cool is that??? :D

sebenarnya dah banyak blog yang tulis pasal ustaz don pujaan hatiku ni nak kawin,, dalam aku melayan frust dan blues itu,, kat BLOG NI baru la aku jumpa tarikh sebenar,, rupanya dorang nak kawin pada 25 ogos di penang and 1 september di kajang,, alamak,, nak kawin jugaaak!!!!!!


sumber

korang rasa mana yang lagi ramai menitikkan air mata gembira or air mata frust dorang ni kawin? hahaha.. tahniah to both of you,, moga kekal ke akhir hayat ye,,, :D

 Banner

13 comments:

  1. cemburu dgn shabab yg dpt zaujah mcm tu..sy masih usaha nk perbaiki diri utk jadi yg lebih baik..

    pss knp terharu :) syukran juga folo sy..moga Allah terus pelihara insyaAllah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. laa,, insya ALLAH perempuan yang baik untuk lelaki yang baik dan sebaliknya,, tak perlu cemburu k,, hehe

      Delete
  2. Replies
    1. ya,,, muja menunggu yana cakap tahniah muja nanti,, haha

      Delete
  3. da nak kawen... mesti kecohkan.. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. tramat kecoh laa,, tambah2 oleh orang yang tengah frust macam muja ni,, haha

      Delete
  4. untungnya bakal isteri.. dah la hensem pastu beragama.. pergh! :D

    tahniah diucapkan..

    ReplyDelete
  5. ustaz don nk kawen huhu... bru mggu lps dgr ceramh dia. dia sngt lawak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ek? bila la ustaz don nak datang klate ni,, uwaaa

      Delete
  6. Replies
    1. insya ALLAH akan buat yang sebegini jugak nanti,, kui3

      Delete