aku menunggu kau lepaskan aku, pencinta gila. - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Wednesday, December 05, 2012

aku menunggu kau lepaskan aku, pencinta gila.

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 
join exabytes here :D

percaya la kau tak mungkin berubah. eh, ni pesanan untuk aku sendiri sebab ko nak paham satu ayat pun susah, ko tak payah nak cakap banyak pun aku tahu dah. nak berubah tu benda payah. lagi-lagi kalau dari benda buruk ke benda baik memang susah. aku nak cakap sudah cukup la sudah. aku bencikan kau tahap nak ludah-ludah. ko tau tak ko dah buat hidup aku susah and payah. berambus kau dari hidup aku.

tinggalkan aku. lupakan aku. bukannya susah nak buat benda tu. tapi ko punya satu. satu perangai pelik yang semacam hantu. ko nak pegang and miliki sesuatu. yang kau tak rasa sayang pun cuma kau perlu. perlu untuk mengisi kekosongan yang kau rasa harus diisi dengan sesuatu. sesuatu itu adalah aku. ko dah susahkan aku. ko ni kenapa perangai macam orang duk zaman batu? berambus weh aku benci kau!!!

aku dah benci kau dengan sepenuh hati. ko tahu tak bukan baru kini. malah sejak berzaman dulu lagi. tapi ko je buat-buat tak reti. aku pun bodoh jugak ingatkan ko punya hati. rupanya hati ko tu beku macam kena letak dalam peti. peti beku yang keraskan ko punya hati giler-giler sampai ko sanggup buat aku macam ni. ko tak suka tapi ko pegang erat sampai aku terkunci. giler!

aku benci kau dengan sepenuh jiwa dan raga. aku harap ko tahu supaya kau boleh rasa aku punya seksa. seksa diseksa dengan perasaan cinta bodoh yang kau tanam di jiwa. nanti aku carila racunnya. racun rumpai ke racun tikus aku peduli hape. yang pasti aku nak hilangkan kecewa di dada. nescaya akan mati juga cinta bodoh ni satu masa. masa tu kau akan menyesal tak terkira. dah hancurkan hati pencinta gila. aku la tu aku!

kau akan menyesal dengan perangai kau yang suka menyeksa. menyeksa aku yang sudah jatuh cinta. aku memang cenggini kalau dah bercinta. obsesi tak tentu masa. aku terseksa sebab cinta haram ni memang tak de gunanya. sesen pun tak de nilai di sisi agama. memang padan la muka aku sebab terjerat dengan kancah bodoh giler. ko berambus dari hidup aku. yang penting sekali dari otak aku yang selalu pikirkan kau ni!




5 comments:

  1. Kenapa ni?#Salam perkenalan~

    ReplyDelete
  2. adeh..mohon banyakkan bersabar muja

    ReplyDelete
  3. Sbg rakan blogger lyeen doakan muja baik2 je nnt...tabah, sabar, cekal. Bykkan doa ok..doa org yg teraniaya makmub dear..tp jgn da yg jht2...doakan agr org yg sakitkan hati muja tu diberi hidayah n kesedarnjgn sakitkan muja lg...senyum dear..

    p/s : Lyeen hadiahkan cupcakes..:D

    ReplyDelete
  4. kak muja bersabar oke . dugaan kita sebagai hamba ALLAH . .

    ReplyDelete
  5. sabar ye muja.. biasalah tu. slow2 lah lupakan ye..

    ReplyDelete