Kembali Beraksi - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Saturday, October 12, 2013

Kembali Beraksi


Setelah bertahun tidak bermain
Sekarang aku kembali ke gelanggang
Rasa macam kembali ke zaman silam
Di masa tubuh masih ringan melayang

Orang kata zaman muda zaman terbaik
Sedang aku dulu tidak percaya
Sekarang segala seakan sudah berbeza
Sekarang aku juga turut merasa

Lapang dulu sebelum sempit
Dulu lapang sekarang sempit
Makin lama makin menghimpit
Makin berusia makin sakit

Bola keranjang satu permainan
Yang pernah mengajar erti kehidupan
Mengajar sakit itu sangat biasa
Jatuh itu norma manusia


20 comments:

  1. assalamualaikum..

    ReplyDelete
  2. npe skg dah tua ke?? Hehe *Kidding

    ReplyDelete
    Replies
    1. tua la compared tu zaman lebih muda,,, hehe

      Delete
  3. hehehe , maen bola keranjang ?? terbaeklah :D

    tertarik dengan rangkap seterusnnya tuh, memang betul pun, mase kita muda, kita macam tak percaya...suatu hari nanti kudrat kita akan berkurangan kan ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup... tanpa sedang,, nikmat ditarik satu persatu,, perlahan-lahan :'(

      Delete
    2. CP pun dah perasan dah kekurangan kudrat nih , dlu kalaw berlari laju , sekarang.....nak lari pun rase malu , macam siput , ehehehe ~

      Delete
  4. kalau jatuh, jangan lupa bangun semula

    ReplyDelete
  5. masuk gelanggang bola keranjang ke ni?All the best :)

    ReplyDelete
  6. Gaya cerita macam main silat. Hahaha

    Okay anda sudah tua?

    ReplyDelete
  7. kalau muja tua, alamak kita lagi tua lah nampaknya. jauh lagi tua dr muja tau =)
    hurrrm, main basketball? wah.. itu sudah bagus. kita pun rindu jugak nak beraksi mcm dulu. jeles dgn muja. Aritu dapat main bola tampar, ni pulak bola keranjang. memang betul2 jeles.... nak beraksi jugak....

    ReplyDelete